Üzemeltetés terméktámogatás és SLA

A Streamnet által telepített rendszerek jellegzetessége, hogy a felhasználók napi szinten fizikailag használják őket és a használat során, főleg a kábelek esetében egy idő után óhatatlanul meggyengül az anyag. Az eszközök porosodhatnak, ami jó esetben csak a ventilátor hangját emeli. A meghibásodások megelőzése és az eszközök élettartalmának növelése céljából érdemes a rendszereket szakértő személyzettel időnként karbantartani.

A Streamnet által telepített rendszerekre legalább egy évig érvényes a törvényi garancia, amely természetesen további évekre kiterjeszthető. Amennyiben az eszközök esetleges kiesése komolyabb problémát jelent, SLA szolgáltatást javaslunk, melynek keretében a szerződés által meghatározott időn belül (pl. 4 óra) kollégáink megjelennek a helyszínen és akár csereeszköz biztosításával képesek a problémát megoldani.

Privilegizált gyártói támogatás

A piacvezető gyártok kiemelt forgalmazója és integrátoraként lehetőséget tudunk biztosítani a gyártókkal való szoros együttműködésre, továbbá eszközeiknek és megoldásaiknak direkt terméktámogatására a gyártók által kínált különböző időtartamú szupport csomagokkal.

SLA támogatásaink

Az általunk kínált SLA támogatások teljesen az ügyfél adott igényeire szabhatóak, a szolgáltatás időtartamától kezdve, a szolgáltatás fajtáján át, a különböző díjazási feltételekig. Lehetőséget biztosítunk többek között átalánydíjas-, kredit alapú vagy eseti rendelkezésre állásra, valamint különböző szintű szolgáltatási szintekre, melyek igénybe vételével akár néhány órán belüli garantált és teljes körű megoldást nyújthatunk ügyfeleink esetlegesen felmerülő rendszer vagy eszközszintű problémáira.

A Streamnet Helpdesk egy hibajegy kezelő támogató rendszer, amelynek segítségével vállalni tudjuk, hogy a felületen beérkező probléma,- hibabejelentéseket a lehető legrövidebb idő alatt közvetlenül egy szakemberhez továbbítjuk, aki így a lehető leghamarabb támogatást tud nyújtani a hiba elhárításában. Ennek nagy előnye, hogy nem kell semmilyen hosszú adatsort kitöltenie az interneten, hanem elég az ügyfélnek saját felhasználói adataival bejelentkeznie a Helpdesk felületére, vagy akár telefonon felvenni velünk a kapcsolatot, és máris megkezdődik a hiba detektálása ezzel is lerövidítve annak elhárításához szükséges időt.