top of page
filozofiank.jpg

Szolgáltatások

Szolgáltatásaink végigkísérik megoldásaink teljes életciklusát a tervezéstől a megvalósításon keresztül, az üzemeltetés támogatásáig. Szilárdan hiszünk abban, hogy a kollégáink szakértelme, tapasztalata, professzionális hozzáállásuk különböztetnek meg bennünket versenytársainktól.

Ezenfelül videokonferencia és streaming tekintetében saját, magyarországi infrastruktúránkkal állunk ügyfeleink szolgálatára.

01_rendszertervez%C3%A9s_%C3%A9s_konzult

Rendszertervezés, konzultáció

Komplex AV rendszerek elképzelhetetlenek alapos tervezés, konzultáció nélkül. Az AV rendszer szorosan együtt kell, hogy működjön a társrendszerekkel: a belső építésztettel, az IT-val, a gépészettel, az erősárammal, a fizikai és informatikai biztonsággal, ezért célszerű párhuzamosan folytatni a tervezésüket. Megoldásaink az ügyfél kollaborációs kultúrájának, műszaki és esztétikai igényeinek megismerése alapján jönnek létre, figyelembe véve a technológia aktuális lehetőségeit, az iparági legjobb gyakorlatokat és a projekt költségvetését.

02_kivitelezés.jpg

Kivitelezés

A kivitelezés során mérnökeink és technikusaink ellenőrzik a beérkezett berendezéseket, tesztelik a tervezett konfigurációkat, majd letelepítik, felprogramozzák az ügyfél telephelyein, ellenőrzik működésüket. A folyamat során együttműködünk az ügyfél helyi (és sok esetben távoli, nemzetközi) IT/AV szakembereivel a tökéletesen működő megoldások létrehozása érdekében. Gyakorlott projektmenedzsereink folyamatosan tartják a kapcsolatot az ügyfél és a társvállalkozók szakembereivel, hogy segítsük egymás munkáját és biztosítsuk a projekt határidők betartását. A nagyobb projektek indulását kiemelt, akár helyszíni támogatással szoktuk biztosítani.

Rendszerfeugyelet.jpg

Rendszerfelügyelet, támogatás

A komplex AV rendszer üzemeltetése ma már az IT rendszerekhez hasonló feladat. A Streamnet által szállított rendszerekre a törvényileg előírt garancián felül rendszergaranciát tudunk vállalni, ami bármilyen hibajelenség esetére megoldást nyújt. Lehetőség van a garancia kiterjesztésére, de leginkább a határidőre történő hibaelhárítást (SLA) javasoljuk, amelynek keretén belül kollegáink akár tartalékeszközökkel határidőre biztosítják a hiba elhárítását.
A hibaelhárítást professzionális, digitális hibajegykezelő rendszerünk, többszintű szervízcsapatunk és szigorú eszkalációs rendszerünk teszi lehetővé. 
A mindennapok során a felhasználók által használt rendszerekhez a hibamentes működés és az eszközök élettartamának maximalizálása érdekében negyedéves karbantartási szolgáltatást javaslunk.

Kihelyezett szolgaltatas.jpg

Kihelyezett szolgáltatások

Tekintettel az AV rendszerek gyors fejlődésére, nehéz naprakész, az üzemeltetésében jártas szakértőket találni a munkaerőpiacon. Ügyfeleink gyakran igénylik a Streamnet tapasztalt kollegáinak folyamatos helyszíni jelenlétét, akár az év minden napján. Tekintettel több mint 100 fős szakmai gárdánkra, szabadság vagy betegség esetén is biztosítjuk a szolgáltatást.

videokonferencia.jpg

Videokonferencia szolgáltatás

A Streamnet saját, Magyarországon telepített, felhő alapú videokonferencia szolgáltatást biztosít, amelyre a hagyományos gyártók (Cisco, Poly, stb.) eszközein  kívül böngészővel is be tudnak jelentkezni. Előnye a nagy gyártók nemzetközi felhőszolgáltatásához képest, hogy a teljes infrastruktúra saját kézben van, ezért a felhasználók nincsenek kitéve a nemzetközi telekommunikációs vonalak, vagy a külföldi rendszer túlterhelésének. 

06_streaming_szolgáltatás.jpg

Streaming szolgáltatás

A Streamnet társcége a Videosquare saját, magyarországi szolgáltatói infrastruktúráján és saját fejlesztésű technológiáján keresztül képes streaming közvetítést biztosítani, akár több ezer egyidejű felhasználó részére. Vállaljuk a közvetítés teljes körű megszervezését, beleértve a felvételt, a streaming szerverre feltöltést és a felhasználók műszaki támogatását. A felvétel helyszíne lehet az ügyfél telehelyén, vagy a Streamnet infrastruktúráján. 

bottom of page